Het valt misschien niet zo op, maar een laadpaal staat constant in verbinding. Onderhoud garandeert een probleemvrije werking, net als een incidentele aanpassing.
Inhoudsopgave
Serviceritten in opdracht van EVBox
Aangezien Laadpunt Nederland servicepartner is van EVBox, zijn we ook verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen aan laadpunten. Mede hierdoor beschikken onze monteurs over veel kennis die ze bovendien met gemak kunnen toepassen. Het gaat om een zekere handigheid, die goed van pas komt bij het uitvoeren van installaties maar ook bij het oplossen van problemen.
Soms gaat de aandacht uit naar een project. Zoals nu het ombouwen van EVBox BusinessLine-laadpunten van twee generaties terug naar een 4G-dataverbinding. De laatste is de standaard voor datatoepassingen, waarvoor stabiliteit geboden is.
Effectieve planning van opdrachten dwars door het land
We voeren de werkzaamheden uit op tientallen locaties, voor tal van verschillende bedrijven maar ook bij mensen thuis. De planningsafdeling is er om dat alles in goede banen te leiden; dat betekent monteurs elk in hun eigen regio plannen en het aantal kilometers van locatie naar locatie beperkt proberen te houden.
Eenmaal op locatie is het een kwestie van de modem uit het laadpunt vervangen, om vervolgens een testprocedure te doorlopen en het laadpunt weer werkend op te leveren. Vanzelfsprekend voert EVBox een controle uit, om de correcte werking te garanderen.
Laadpunten opnieuw klaar voor jaren gebruik
Een relatief eenvoudige ingreep als zorgt ervoor dat de vertrouwde laadpunten opnieuw klaar zijn voor jarenlang gebruik. Dankzij een goede dataverbinding blijft alles werken zoals het hoort. Want alleen een laadpunt dat online is werkt op vol vermogen en registreert alle laadbeurten op de juiste manier voor een afhandeling van de laadkosten.